Little Monster !



LiLMo !



Salam ! LiLMo here . Nice to meet you ! This , MY OFFICAL BLOG. HAK MILIK YANG SAH OLEH SITI FATIMAH SAMSURI. copycatdog ~ BERANI ? sekali kau cuba copy seumur hidup kau menyesal. Come again soon! Love Yeah ! ; ) .


Find me at : Twitter | Facebook



Shout Here !









Tinggalkan cop sebelum pergi !
Thank You ! : )



Special Thanks ~


Template by : Siti Hajar Zainuddin
Belongs To : Siti Fatimah Samsuri
Vouge Award : Zainick Abdul Malik
Best view : Stethoscope


hmm..
Tuesday, March 22, 2011 | 0 comments
salam..
dear little monster..>_<"


pasal ni saya tujukan kepada seorang budak..


"kenapa kau macam ni hah..??
  pelik la..
 aku tau la kau tu baik budak ye..
 but jangan la because hal kechik kau dah jatuh kan maruah diri kau sendiri..
 kau tak fikir..
 kau cakap macam tu kau dah jatuhkan maruah kau sendiri..
 kan dia dah tak nak dengan kau..
 sudah la..
 lepas kan je la..

 and..aku mintak sangat-sangat..
 tolong la jangan ganggu hubungan kita orang ea..
 sementara aku cakap elok-elok..
 tolong la ea..
 aku mohon dekat kau sangat-sangat..."


(oke la little monster..sampai sini dulu la ye..
 bye..! 
 salam..)

Older Post | Newer Post