Little Monster !



LiLMo !



Salam ! LiLMo here . Nice to meet you ! This , MY OFFICAL BLOG. HAK MILIK YANG SAH OLEH SITI FATIMAH SAMSURI. copycatdog ~ BERANI ? sekali kau cuba copy seumur hidup kau menyesal. Come again soon! Love Yeah ! ; ) .


Find me at : Twitter | Facebook



Shout Here !









Tinggalkan cop sebelum pergi !
Thank You ! : )



Special Thanks ~


Template by : Siti Hajar Zainuddin
Belongs To : Siti Fatimah Samsuri
Vouge Award : Zainick Abdul Malik
Best view : Stethoscope


Kesian 143 !
Thursday, April 28, 2011 | 0 comments
salam..
dear little monster..

tajuk kali ni ialah "kesian 143"..
haha..
meh meh..
kita nak cerita ni monster..
malam tadi saja la update status baru untuk facebook

and then Lina Ali *kawan baru
like my status and dia ada cerita tau..

nak tau..
hehe..

"Lina Ali HAHAHAHHA. Dia tu penakut dgn saya awak tau tak. Nak cite ni ; haritu dalam kelas, semua org tgah buat kerja sendiri. Yang dia pulak jerit2 tak tentu pasal. Saya duduk sebaris dgn dia, but meja lain lain. First first saye panas je telinga, cool lagi. kali kedua tak tahan, cool lagi. Last last kena tengking jugak si aidil, terus muka nak menangis. KAHKAHKAH." (ini yang dikatan dalam status fb saya)


haha!!
malam-malam gelak macam orang gila yang dah tak ada akal dan fikiran
kahkahkah!!
adoohh!!..
kesain 143 saya..

untuk 143 saya:
tu la wak..lain kali jangan jerit-jerit macam orang gila!
kan dah kena marah dengan budak perempuan..buat malu kaum ADAM je..
haishh! ingat tau anak En.Azman! :D




ok la..sampai sini dulu ye my little monster!
salam.. !
love you 143!


Older Post | Newer Post