Little Monster !



LiLMo !



Salam ! LiLMo here . Nice to meet you ! This , MY OFFICAL BLOG. HAK MILIK YANG SAH OLEH SITI FATIMAH SAMSURI. copycatdog ~ BERANI ? sekali kau cuba copy seumur hidup kau menyesal. Come again soon! Love Yeah ! ; ) .


Find me at : Twitter | Facebook



Shout Here !









Tinggalkan cop sebelum pergi !
Thank You ! : )



Special Thanks ~


Template by : Siti Hajar Zainuddin
Belongs To : Siti Fatimah Samsuri
Vouge Award : Zainick Abdul Malik
Best view : Stethoscope


Terima kasih sayang.
Saturday, June 4, 2011 | 0 comments
awak
hari genap setahun kita ber"couple"
tapi saya buat don't know je
tetapi dia dalam hati hanya tuhan saja yang tahu betapa happy saya


awak
hari awak ajak date candle light dinner
saya seronok sangat-sangat!
tapi saya pendam je perasaan tu time kita dinner and time tu saya buat don't know je


seminggu selepasnya
saya dapat khabar berita
awak menghidap penyakit
jadi saya bagi awak masa 

satu hari berlalu

saya nak call awak
tapi awak tengah sakit~
so saya bagila awak masa lagi
tapi 
dalam hati saya ni
rindu awak sangat-sangat hanya tuhan saja yang tahu

lepas 5 hari berlalu
saya tunggu jugak khabar berita awak 
tapi apakan daya
kita duduk berjauhan
jadi saya hanya mampu menunggu

sebulan sudah pun berlalu

awak
saya langsung tak dengar khabar berita dari awak
saya rindu awak sangat-sangat!
mana awak pergi


suatu hari tu
saya tergerak hati
saya bukak blog awak

awak~
saya terlihat photo dalam blog awak
photo itu sungguh menjelaskan suasana suatu majlis
yang nyata hati saya hancur


rupa-rupanya
dalam diam awak mengikat pertunangan
selama ni awak tipu saya yang awak menghidap penyakit
sampai hati awak buat saya sampai macam tu sekali


awak
kini saya sedar
maaf sekiranya selama ni panggilan saya menggangu awak
yang nyata kita tidak ditakdirkan bersama
biarlah saya terus menyepi
pasrah jika jalan ini yang kita pilih
tapi satu perkara yang awak perlu tahu
mengenali awak adalah satu anugerah terindah yang pernah saya miliki
TERIMA KASIH AWAK!


p/s: cerita di atas ni adalah kisah benar *tapi tak pernah berlaku at diri nina ye!
         







Older Post | Newer Post