Little Monster !



LiLMo !



Salam ! LiLMo here . Nice to meet you ! This , MY OFFICAL BLOG. HAK MILIK YANG SAH OLEH SITI FATIMAH SAMSURI. copycatdog ~ BERANI ? sekali kau cuba copy seumur hidup kau menyesal. Come again soon! Love Yeah ! ; ) .


Find me at : Twitter | Facebook



Shout Here !









Tinggalkan cop sebelum pergi !
Thank You ! : )



Special Thanks ~


Template by : Siti Hajar Zainuddin
Belongs To : Siti Fatimah Samsuri
Vouge Award : Zainick Abdul Malik
Best view : Stethoscope


speechless!
Thursday, August 4, 2011 | 0 comments
salam
hi Little Monster!

hari aku rasa hati aku macam dah pecah seribu dan sedia untuk digam semula oleh orang tertentu

sebenarnya
hari ni aku speechless gila lepas terjumpa dengan dia!
¡ɥopoq
aku menangis lןɐıs lepas jumpa kau! 
aku pucat! dalam kelas aku pengsan!
tak percaya pergi siasat kawan aku!

yes. bukan salah kau
tapi kenapa kau muncul saat aku benci kau and 
NAK LUPAKAN KAU!
memang macam ¡ʇıɥs

dah lah! malas nak cakap topic ni!
gtg. nak kosongkan minda tentang kau!

aku nak buang kau jauh-jauh dari dunia aku!
please
kalau kau baca ni aku harap kau faham perasaan aku

aku nak mintak maaf if selama ni aku banyak sakitkan hati kau
kalau ikutkan hati aku 
aku tak berniat nak buat kau sakit hati
tapi aku faham
aku dah tak bermakna dalam hidup kau
aku menangis 3x berturut-turut sebab kau
sukar untuk aku maafkan kau sebab kau tinggalkan aku tanpa meminta maaf   *ayat macam sakai!

nanti aku send kau letter
sekali lagi aku nak cakap
sorry if selama ni aku banyak menyusahkan hidup kau.

TERIMA KASIH sebab selama ni kau sudi jadi teman hidup aku
thanks a lot to you~



Older Post | Newer Post