Little Monster !



LiLMo !



Salam ! LiLMo here . Nice to meet you ! This , MY OFFICAL BLOG. HAK MILIK YANG SAH OLEH SITI FATIMAH SAMSURI. copycatdog ~ BERANI ? sekali kau cuba copy seumur hidup kau menyesal. Come again soon! Love Yeah ! ; ) .


Find me at : Twitter | Facebook



Shout Here !









Tinggalkan cop sebelum pergi !
Thank You ! : )



Special Thanks ~


Template by : Siti Hajar Zainuddin
Belongs To : Siti Fatimah Samsuri
Vouge Award : Zainick Abdul Malik
Best view : Stethoscope


Sukar!
Monday, August 1, 2011 | 0 comments
salam!
hi Little Monster! 
setelah sekian lama barulah aku bukak kau
sorry

ok lha
malas nak cakap panjang
mood sekarang tengah berterabur
hakhak~

wei!
kenapa kau muncul saat-saat genting macam ni!
kau buat aku rasa bersalah tahu tak!
kau buat aku rasa merana tahu tak!
bila aku tengok muka kau mesti kesakitan tu replay balik!
aku tak tahan lha!
aku tak tahan!

kenapa aku tak boleh terlepas pandang dari kau!
asal bodoh sangat!
asal macam ¡ןɐıs sangat! *that's me not you!

aku tak boleh lha wei!
bila aku tengok je handphone aku mesti teringat kenangan aku dengan kau dulu!
WWEEII!!

apasal macam bodoh sangat! 
bila kat dewan tu aku mesti asyik nak pandang arah kau. asal!!
aku dah tak beerti lagi dalam hidup kau!
tapi asal hati aku asyik desak suruh dengan kau balik

aku cuba sisihkan kau dari hidup aku!
tapi tak boleh
apa yang aku boleh buat lagi

maybe bila kau baca ni kau akan terasa
tapi ni semua luahan hati aku
aku Mintak Maaf sangat-sangat!
aku tak berniat nak buat macam yang aku cakap tapi ini semua adalah untuk kebaikan aku. macam tu jugak dengan kau





Older Post | Newer Post